Monday, June 29, 2009

:: naluri L.E.L.A.K.I ::

March 18th, 2007 by r-a-t-n-a

I have NO trust to anybody. duhh…felt cam hampeh je lately… my HEART was broken, terluka kerna dilukai… ~wah gitu .. urm dun u think it is hard to mke our relationship PERFECT…?! instead of goin fine + smooth y its getting more worse + complicated day by day.. ??

ump, y pepul who named L.E.L.A.K.I cant b loyal, jujur, amanah, fatonah [ #$%$^&*# ] pd sorg pumpuan jak?? Or else mmg betul agaknya….. NALURI LELAKI….

Renung2

kan

dan selamat ber…..amal ke?? [ muahahaa ]

Aku adalah Lelaki
Yang tak pernah lelah
Mencari wanita

Aku adalah Lelaki
Yang selalu gundah
Menunggu wanitaku

Aku adalah lelaki
Yang selalu ingin
Dibuai wanitaku

Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Tolong jamahi aku
Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan cinta

Naluriku sebagai lelaki
Membuatku menginginkan
Berjuta wanita di sisiku
Naluriku sebagai lelaki
Membuatku merindukan
Pujaan dari wanita

SEE…naluri lelaki ingin berjuta wanita…??? m I rite now??

1 comments:

Anonymous said...

biasa la tu~ hehehe :)

Related Posts with Thumbnails